Spinningpass och en kommande resa

Vi har tagit de första små myrstegen på en kommande stor resa! Det är den enda jag tänker berätta just nu. men kan tänka mig att det så småningom kommer att handla mer om vår "resa" här. Kul ska det bli i alla fall!

Kom hem ganska sent idag, eller ja men åkte från stan kvart i sex och tänkte träna kvart över. När jag sen kom på vår gata tänkte jag att nä jag hinner itne och tänkte en stund strunta i det. Men sen tog jag mig i kragen och genomförde ändå spinningpassen och lite styrka när jagkom hem. Så jäkla nöjd nu!

Jag har någon gång hört någon insatt preson i ämnet träning säga att träning är inget kul, inget tråkigt inget måste, egentligen ingenting. Det är som att gå upp på morgonen eller att borsta tänderna, man bara gör! Jag tror att man många gånger måste tänka så när det gäller träning. Inget man ska göra eller måste göra. Man bara gör, man får helt enkelt inte tänka så mycket. För känslan när man sätter sig i soffan efter ett hårt träningspass går inte på långa vägar att jämföra med om man sätter sig i soffan utan att ha tränat. Tur ändå att jag nästintill älskar att träna. Eller ja det gör jag nog i mångt och mycke!

Med det sagt så ville jag nog med detta inlägg egentligen bara säga att jag är nöjd överatt ha varit i väg. När jag ändå var i väg på gymmet passade jag på att boka en kul grej som kommer hållapå i 6-7 veckor framöver! Mer om det senare, men jag tror att det kommer bli grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0