Siffläge

Ligger i soffan och har det hur skönt som helst! Älskar att bara vara inland. Finns massa borden men jag väljer att ligga i soffan.

Valde bort lördagsgodiset idag. Tog en liten påse chips men åt bara upp halva och slängde sen resten. Känns ganska bra även om den del jag åt också var ganska onödig. Men ett litet steg i rätt riktning!

Dagens träning har bestått av 1,2 mil cykling. Ingen favoritsysselsättning direkt. Men det är vara 5 veckor kvar till tjejvättern så det är vara att gilla läget. Ska bara få lite luft i däcken på min nya cykel så går det nig lite lättare.

I morgon väntar kanske en cykeltur på förmiddagen och sedan dubbelpass med tabata och aerobic på eftermiddagen. Helt klart veckans jobbigaste träning!

Nästa vecka väntar en timmes PT och test på en ny träningsform, i alla fall för mig! Berättar mer om det efter torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0