Boot Camp

Tror verkligen att jag har hittat mitt träningssätt här i världen! Armyfitness, så himla kul! Börjar campen den 11 juni och sen tre gånger i veckan i sex veckor! Ska verkligen försöka att "lägga om" mitt liv under de veckorna! Ska hitta ett SMART mål som Lofsan så bra skriver om i hennes blogg. Vi får se hur det går, men det ska gå!

Är ska glad att Linda har startat upp en camp här i lilla Kumla. Jag ska ge allt och verkligen se till att jag kan gå på så många träningstillfällen som möjligt!

Tror ni att jag klarar mig utan lösgodis i sex veckor? Med start på måndag? Jag ska absolut inte utesluta allt onyttigt men ska försöka att inte äta godis´under den här tiden! Blir till att köpa hem mycket frysta bär nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0