10 veckors challenge

Gick med i en tioveckorschallenge för några dagar sedan. har än så länge varken vägt, mätt eller tagit före bilder. Ska kanske ta före bilder i helgen kan u vara kul att se om det blir någon skillnad! Vi får se,tänkte försöka dokumentera lite här. VI får väl se hur det går. Vet ju hur jag brukar blogga! Men försöka kan man alltid! Började i alla fall i måndags. Då blev det en timmes funktionell träning på gymmet. I tisdags blev det löpning. Bara 2,5 km och sedan gång, totalt 40minuter. Dels var det isigt i hela spåret men sedan vågar jag inte riktigt med foten ännu. Fast det gick faktiskt över förväntan. I går blev det en timmes cirkelträning, så kallad challenge på gymmet. Så idag har det blivit en vilodag. Förespråkar egentligen aktiv vila, men har varit så trött och seg hela dagen så det blev total vila. Dock har jag ju genomfört "plankan" 3X1minut och 2st 3X20sek. Egentligen ska det ju vara 3st 3X1min varje dag. Men all träning är ju bra träning och man ska vara nöjd med det man har gjort. Sitter nu och klurar på vad det kan tänkas bli för träning i morgon. Kanske löpning kombinerat med lite tabataintervaller eller annan hemma träning. Jag tror nämligen inte att gymmet är öppet i morgon. Ska nog ta och införskaffa en pulsklocka med gps också. Har varit sugen på det ganska länge. Men inte riktigt tagit tag i det, men nu är det nog dags ändå. Lite roligare att dokumentera träningen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0