Träningen

Nu har jag äntligen börjat cykla inför tjejvättern. Inte så långt, bara 5km men jag har i alla fall börjat! Ska försöka få mellan 20 och 30 mil. Vet inte hur det ska gå till, men försöka ska jag! Bara att cykla! Idag blev det i alla fall i ganska skön takt.

Det blev även ett funktionellt pass på gymmet. Har haft uppehåll från det ett bra tag ich känner tyvärr inte att det är lika kul längre. Men lite träningsvärk här och var kommer jag säkert att ha! Känns som jag är på gång nu med träningen. Nu ska bara kosten stramas upp och plankorna ska göras! Vi får se hur det går. Ska försöka mig på morgonplanka redan i morgon. 30 sekunder borde jag nog klara! Hatar att göra något på morgonen men om man börjar lugnt kanske jag vänjer mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0