Blandat värre

Att jag trodde att det skulle gå bättre att blogga bara för att jag skaffade appen till telefonen var ju ganska dumt, för bättre har det verkligen inte gått. Det kommer ju i och för sig något inlägg ibland. Men man måste ha något att skriva om också! Det har jag ju säkert ibland. Men inte alltid!

Just nu tas mycket utav min tid upp utav husletande och eller tomt letande och surfande för att få inspiration till hur ett hus ska vara för att vi ska vara nöjda.

Bloggen kanske tar ett sår ditåt så småning om. Vi får se! =) Den ska ju i och för sig handla om träning. Men så blir det inte. Jag tränar fortfarande som vanligt mestadels. Det har tyvärr blivit lite lite av den varan denna vecka. Skulle egentligen ha varit på gymmet och kört ett intervall påss på löpbandet. Men det får vänta till i morgon. Denna vecka har kroppen inte varit på hugget och jag har kännt lite av någon slags förkylning.

Jag hoppas kroppen känner sig piggare i morgon för då ska jag stå på löpbandet på mirginen och bli riktigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0