Sommarstugan på kvällen

Nyss hemkommen från sommarstigan och sitter nu och kollar runt på internet och har eurovision på i bakgrunden. Det blev ingen träning i morse, kanske lite dåligt sambete för det men jag hade verkligen ingen ork när jag vaknade. Men men det kommer fler dagar.

Har en fundering som jag har funderat på länge, haft några svar också under tiden. Men inget svar som hållt i längden. Fast jag har säkerligen ett bra tag till att fundera på, och när den dagen närmar sig måste jag ju undersöka vad älsklingen tycker också! Men men som sagt jag har nog inte allt för bråttom!!

Har varit på en dagstur med älskligen idag, vi har varit i väg och tittat på lite ljud =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0