Slö

Gud vad jag är trött! Fast jag har inte gjort så mycket efter jobbet. Ingenting egentligen! Men vissa dagar får vara sånna också! Har ju inte tränat efter jobbet och det finns inte så mycket som måste göras här hemma heller så det blev mest att värma matlåda och sen sätta sig vid tv:n och slötitta. Kanske att jag ska dra en sväng med dammsugaren sen, känns inte helt okej att inte göra något allt!

Det enda jag har gjort idag efter jobbet är att jag ahr varit på gymmet och bokat en ny tid med min PT hoppas på bättre tur denna gång! Håll tummarna!

Ett år sedan i dag eller i morgon beroende på hur man ser på det sen vi åkte till Kap Verde! Jag SAKNAR värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0