Lite besviken!

Har planerat en resa med U till Cypern i början av juni! Nu har den resan vi har tittat på "bara" varit på 6 dagar. Med resa är man alltså på cypern i ca 5,5 dagar. Okej kan man tycka! Men vi har velat lite fram och tillbaka eftersom det ändå inte har varit helt billigt! I och för sig billigt för att vara Cypern men ändå inte jättebilligt! Fast vi har ändå varit ganska sugna på den resan! Väntade i tosdags för att det var sen och vi inte visste! I ärlighetens namn vet jag fortfarande inte om det är helt rätt! Men det är ju varmt och ganska varmt i vattnet. Men nu till problemet! I går kväll när jag återigen, för säkert 100:de gången gick in på hotellet för att se hur många rum det fanns kvar, upptäckte jag att priset hade gått upp. SÅ nu är det alltså inte akutellt längre. Tänker inte betala mer för 5,5 dagar i Cypern än vad 7 dagar på ex Rhodos kostar! Men är det lite bra i slutet på Maj början av Juni på Rhodos som på Cypern? Går det att bada i havet utan att frysa ihjäl och kommer man ha bra väder? Jag behöver inte alls ha 30 grader med det vore ju inte helt fel om det i alla fall är 22-25 grader så man känner att det är sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0