Träning

Jag har kommit på att jag till och från är beroende av träning! Har just nu någon konstig känsla av att jag måste träna 4-5 gånger per vecka för att vilja träna 4-5 gånger! Känner ett behov av det också!  Vi får väl säga beach 2011 då? Nä, skämt å sido. Träning är faktiskt bra för kroppen!

I dag blev det 1,5 timme i skidspåret! man behöver ju inte prata om hur långt vi körde! För det var väl inte så bra. Men slut i armarna blev jag ju i alla fall!

I morgon väntar areobic och simmning eller i omvänd ordning. men det spelar väkl inte så stor roll

Grannen har fest! Kul? Nä faktiskt inte! Inte när sovrummet är det enda tum som ligger vägg i vägg! Men men smällar man får ta! Hoppas att de inte håller på allt för länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0