Sommar och resor

Nu vill jag verkligen ha sommar, tittade på några bilder från sommaren 2010 i dag! Känns så skönt att bara kunna gå runt i shorts och få va lite brun, även om jag inte tyckte det då så var jag nog ändå lite brun. Det är klart alla andra är ju mer bruna men jag hade i alla fall mer färg då än nu!

Har nyss kommit från träningen, eller jag var ju hos mamma en sväng efteråt så det var ett tag sedan jag tränade.Så skönt att få träna! Det blir nästan som ett gift måste bara ha minst 3 pass i veckan, fast gärna fler! Har lärt mig efter första träffen med PT att man ska tänka att det är mitt mål att träna tre gånger och att allt annat bara är bra!

Jag hoppas på att det kan bli en resa till Grekland i slutet av September! Har ju hoppats många gånger förr men kan ju hoppas igen, så även bilder från Kap Verde där vi va i mars förra året! Längtar verkligen efter lite hav och sol! Så nu kan jag ju ha ett mål med träningen att jag ska vara i hyfsad form om vi åker. Kan ju ha ett delmål i sommar, så jag slipper stå i vassen. Har jag ju i och för sig aldrig gjort, men visst vore det kul om jag kunde känna att jag är lite nöjd med min kropp för engångs skull!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0