Personlig tränare

Första gången jag träffade min PT idag! Kändes himla bra! Längtar riktigt mycket tills jag ska köra ett träningspass med henne! Hon lovade i alla fall att hon skulle köra slut på mig och att jag skulle hata henne efter ett pass! Bra tycker jag, även om jag har svårt att tro att jag kommer att hata henne.. Det känns i alla fall himla bra! Har sett fram i mot det jätte länge.

Nu måste jag alltså göra i ordning det här till en riktigt tränings/vardagsblogg så den uppdateras lite oftare. Vi får väl se hur det går med den saken men förhoppningsvis kommer jag att i alla fall få en bättre fysik. Åtminstone lite mer träningsinspiration och träningsmotivation.

I morgon kommer U hit, vi ska fixa i ordning redovisning av vårat ex-jobb på det företaget som vi skrev ex-jobbet. Har jag lite tur så hinner jag i väg till klockan 20 för att hinna träna lite innan de stänger! Vi får se hur det går! Å andra sidan så ska jag till massören i morgon och då kanske det inte är en så bra idé att träna på kvällen, vi får se hur det känns!

Om en och en halv vecka ör det dags för kortvasan! Har inte tränat tillräckligt tyvärr! Har bara åkt 6 mil skidor totalt inte alls så mycket som jag skulle ha gjort för att få en bättre tid än förra året! Det kanske egentligen inte alls är hela värden om jag får en bättre tid eller inte. Det viktigaste av allt är ju faktiskt att jag kommer i mål. Men om man känner mig så är det näst intill lika viktigt att jag faktiskt slår tiden från förra året! Det spelar liksom ingen roll hur mycket jag än intalar mig att jag ska ta det lugnt när jag startar, tävlingsdjävulen slår ändå till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0