Huvudvärken tar över idag

Huvudvärk på schemat idag, inte kul alls! Såndär huvudvärk som blir värre av att anstränga sig. Så att ha tagit sig till frisören idag är nästan bra gjort! Var väl tyvärr kanske inte allt för trevlig där idag!

Nu är det soffan som gäller en stund framöver, älskligen får hem några av sina kusiner i kväll på pizza och tvspelskväll. Så då ska jag väl ta och försvinna en stund. Ska hälsa på finaste U. Trevligt! Hoppas bara att huvudvärken har försvunnit tills dess!

Annars sitter jag mest och tittar på resor, är himla sugen på värme, som jag redan har tjatat om. Dessutom sitter jag och pillar lite med Gimp! Kul när man lär sig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0