Hemkommen

Hemkommen från bästaste U. Eller kom hem vid 23 och nu är hon ju lite mer. Har tittat på de två sista avsnitten av "Mitt liv som Hellner". Vilken himla chans! Kanske inte riktigt avundsjuk men ändå lite! Fast sen får man ju fundera på om man kan träna tre timmar varje dag. jag skulle inte kunna det. Inte för att jag inte vill utan för att jag kan inte avsätta tre timmar varje dag.

Har i alla fall haft det trevligt hos U och E. Tiden bara flög fram och tyckte precis jag hade kommit när det var dags att åka hem igen! Hade ställt värmaren på bilen så det var inte så mycket att välja på. Å andra sidan var jag tvungen att göra det eftersom det är -25 grader ute. Bilen mår inte så bra annars!

Snart dags för sängen, fast jag är inte så trött. Kan kanske bero lite på att jag har sovit mest hela eftermiddagen. Fast jag måste ju komma upp i morgon också så det är ju snart inte så mycket att välja på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0