Det dåliga samvetet finns alltid

Jag tycker verkligen inte om att man aldrig kan känna sig riktigt nöjd och att det finns massor av saker man kan göra hemma. Man kan alltid städa någonstans, just nu är det våra två stora garderober som behöver sig en omgång och sedan skulle nog hallen behöva ett besök av dammsugaren, men det får antagligen bli en annan dag. Känner att jag vill sitta hör en stund i soffan innan det är dags att sova. Jag lägger mig ju som de flesta vet ganska tidigt och har därför inte så lång tid kvar av kvällen!

I dag har jag efter jobbet varit och gjort en ansiktsundersökning med bästaste U. Kul att göra något annat och få veta vilka produkter man ska använda! Vet ju att det är säljare som pratar men maskinen ljuger ju antagligen inte i alla fall! Kul dessutom att jag i princip använda rätt produkter redan, bara någon prdoukt som jag ska köpa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0