Flera veckor sedan

Nu var det länge sedan igen, och jag tänker inte skylla ifrån mig. Jag har helt enkelt inte haft lust att skriva. Inte så mycket att skriva om heller k'nns det som. Livet rullar på i vanlig bana sen semestern tog slut. Inte för att jag inte tycker om det, men det har liksom inte hänt så mycket sedan sist.

Första veckan efter semestern var jag så trött på eftermiddagarna och kvällarna att jag inte gjorde speciellt mycket. Sen har livet kommit in på normal bana igen, älskligen ligger borta någon eller några dagar i veckan och jag tränar och gör mat känns det som, fast riktigt så är det ju inte. Städar lite hemma och fixar lite annat också!

Har satt som mål att jag ska träna minst tre gånger i veckan. Och det är ju faktiskt inget högt mål.

En sak som har hänt är ju att jag satt hela dagen på röntgen, min fot har inte blivit bra och jag fick ta nya bilder. men eftersom de har haft stängt över sommaren så tog det tid kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0