Trött, sömnig!

I dag är jag trött, kan man lungt säga. Somnade till och med en stund när jag kom hem från jobbet! Inte vanligt, inte vanligt alls! Dessutom sov jag lite längre än vad jag brukar, orkade helt enkelt inte upp.

Hoppas att jag är piggare i morgon så jag hinner med mina "to does" som det så fint ska heta! Hade en hel lista med saker som jag skulle göra idag, men när jag hade gjort maten och ätit landade jag visst i soffan i stället. Det var ingen bra idé kan jag konstatera så här i efterhand. Vi får se om jag orkar ta tag i sovrummet idag eller om det får vänta tills i morgon. För det är en sak som är säker! Det man inte gör i dag finns kvar i morgon, och vad jag vet är det ingenting som det är panik att göra. De sakerna som var lite små akuta har jag faktiskt gjort.

I morgon hoppas jag att jag kan träna igen, är faktiskt riktigt sugen. Men jag ska ta det lungt och bara ta en kort löptur på löpbandet. Hde gärna tagit ett pass, men varken tiden eller hälsan tillåter det just nu. Jag är ju ganska frisk men känner fortfarande av halsen och då är det bättre att ta det lungt. Jag har ju redan gjort felet ett antal gånger att åka iväg förtidigt! Men som vädret har varit nu så tackar inte jag nej till att ta promenad i vårvädret! Fast det är klart om jag kan välja väljer jag ju ett riktigt hårt pass när man är riktigt slut efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0