Sommartid!

Måstge säga att jag har ganska svårt att komma i säng på kvällarna nu från det att vi har ställ om klockan till sommartid. Tyckernästan aldrig att jag är i säng innan 22, vilken för bara någon vecka sedan var en ganska sen tid för mig att komma i däng. I och för sig har jag ju varit sjuk nu i några dagar och då sovit ganska mycket på dagarna och innan det så var jag ju bortrest och då kom jag inte i säng i tid heller. Men jag tror att den enklaste anledningen till att jag inte kommer i säng är att det är ljust så länge. Jag hinner inte riktigt fatta att det är kväll innan det är dags att sova. Förut han man både förstå och varva ner innan man var tvungen att krypa ner under täcket. Men men man vänjer sig nog, man gör ju det varje år så varför skulle i år vara ett konstigt år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0