Sängen

Ligger i sängen nu. En sak jag uppskattar med att ha flyttat är att jag har internet var jag än befinner mig i lägenheten. Ligger nu och tittar på mästarnas mästare på svtplay från i söndags. Ganska skönt faktiskt att kunna ligga här och inte behöva sova på en gång. Men snart är det ändå dags,

I morgon klockan 11 ska jag till gymmet och köra första passet med min PT. Det ska bli spännande, men ganska skönt att vi ska vara i gymmet och inte löptestet som ska göras så småning om. Eftersom jag har varit sjuk och inte är helt frisk ännu så är det skönt att det är genomgång på gymmet!

Håller alla tummar för att jag vaknar och känner mig helt frisk! Vill inte alls ha någon känning i halsen! Är så himla taggad på att få träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0