När man inte her en bra rubrik...

Nu är jag trött, kom hem vid typ halv fem efter en matshopping tur. Inte det roligaste kanske men ett nödvändigt ont. Tog en eftermiddagsslummer på kanske 30 minuter. Var trött redan då. Sen åkte jag till gmmet och körde kondition. Det gick ganska bra, könner av träningsvärken, men det är ju ett bra problem. Sen kom jag hem, körde lite styrka och sen fick det bli att fixa mat och plocka med lite ren tvätt. Och nu sitter jag här. Finns massor att göra (som vanligt). Men det finns fler dagar denna vecka, inte för att jag hinner så mycket mer då, men det kommer ju en lördag också- OCh då hinner jag ju lite mer får jag hoppas!

Bokade en ny tid med min PT på fredag. Är taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0