Hemma från träningen

Hemma från träning och leverans av mat till mor. Borde göra mat, men det är såå tråkigt! Har ingen lust och vill att det ska vara klart på engång. Dessutom hade jag glömt att ta upp fisken så den är djupfryst!

Vet inte om älsklingen ska ha mat i kväll annars kanske jag äter samma mat som igår och tar en matlåda ur frysen till i morgon till lunch! Men vi får se!

Konstigt att man verkligen får kickar av att träna! Men det är ju bra det! Idag körde jag ett funktionellt pass, asjobbigt i mellanåt. men riktigt bra träning är det ju! När det blir allt för jobbigt försöker jag tänka på min PT, för hade jag tränat med henna så hade jag antagligen inte fått sluta och därför försöker jag att fortsätta även nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0