Gymmet

Precis hemkommen från gymmet nu, hade genomgång och fick ett pass som jag ska köra 1-2 gånger i veckan.Jag tor att det blir en gång. Måste bara komma på när det är lite folk där så att jag vet när jag ska träna. Var en del fria vikter och jag känner mig faktiskt inte helt bekväm med att vara bland alla som är så himla vältränade. Jag trodde att jag skulle träffa min PT idag men i stället var det en annan som gick igenom men mig. Kändes lite surt till en början men han var också bra!

Är ganska rädd att jag inte är frisk egentligen, känner fortfarande av halsen nu efter att jag har tränat. Men när ska jag bli frisk? Håller på allvar på att bli tokig! Varför ska man bli sjuk överhuvudtaget?

Nu blir det en tupplur innan det är dags att fixa lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0