Semesterresor!

Sitter och tittar på resor! Ingen ovanlighet direkt fast nu är det ett bra tag sedan sist! Men lite sugen blir jag ändå, tror i och för sig att jag och älsklignen itne ska åka till ett ställe som sist där det inet händer någonting och man kan i princip inte göra något! Man lever lite på varandra! Fast det var himla kul att ha varit där och vädret var ju kanon!

Har många gånger varit rädd för att det ska bli lika nu när vi ska flytta! Fast jag tror faktiskt inte att det blir det, här hemma finns det ju alltid att göra och man har ju inte bara varandra! Visst tycker jag massor om A men att bo på varandra i typ 25 kvm ör kanske inte optimalt!

Nu behöver jag ju inte oroa mig eftersom han ändå inte kommer att vara hemma halva veckorna! Fast då oroar jag mig för att jag inte ska hitta på något i stället! Måste verklgien se till att jag gör det! Vore ju jättebra att kunna jobba lite längre dagar mån-tors och dessutom förhoppningsvis kunna träna lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0