Jag trivs nog bäst hemma ändå

Ja, så är det nog. För hur trevligt det än var att sova på hotell och ha en mysig adventshelg så trivs jag bäst hemma! Vet att A tycker samma sak, så det är ju bra! Men vi hade det i alla fall bra! Inga kort blev dock tagna eftersom både kameraladdare och sladden till datorn verkar ha försvunnit i flytten. eller ja, de finns ju någonstan men jag vet inte riktigt vart!

En halv bra dag idag, känner mig inte riktigt på topp, är sällskapssjuk. Mest av allt vill jag ju umgås med älsklingen. Men att bara sitta hemma idag känne inte så bra. men det blir bättre i morgon, får ändå säga att det är tur att det finns så många saker som man kan hitta på, inte för att jag är speciellt sugen på att göra någonting alls!

Har i alla fall fått lite gjort! Har satt upp julstjärnorna (även om det ännu är på mitt sätt) det blir nog bättre när älsklingen fixar det sen. Dessutom har jag fixat med papper och hämtat ett paket på "posten". Fick hem julgardiner till vardagsrummet. De hade jag tänkt att jag skulle sätta upp, men när jag öppnar packetet så inser jag att jag har beställt panelgardiner! Inte alls bra, det blir att skicka tillbaka dem. Så nu får vi se om det blir några julgardiner alls! Det är inte helt lätt att hitta gardiner som ska vara 250cm i längd tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0