Träningsdagbok

Tror att jag ska göra det här till min träningsblogg, inte för att det kanske är den bästa dagen att börja att blogg om träning på. Vi har haft födelsedags fest här hela helgen och därför har det inte blivit så mycket träning. Men kanske kanske att det blir något idag, annars tar vi tag i det i morgon ordentligt. Tanken med att skiva mer om träning är för min egen del att komma i håg hur jag lägger upp min träning. jag och min "svärmor" (är ju inte gift) genomför nämligen tjejklassikern. men det är hur svårt som hellst att komma ihåg från år till år hur man har lagt upp det! Nästa sak som ska genomföras är därför vansbro tjejsim.

Har tittat på talen nu som var i går på det stora bröllopet, hur fina som hellst. Undrar om Sverige kommer få fler brudpar i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0