Midsommarhelg på väg

Usch vad jag är trött! Dags för sängen snart tror jag!

I dag blev det en lite löpsväng, dock inte så lång. bara 3,3 km men det är ju alltid något!

I morgon åker jag och älsklingen norrut för att fira midsommar och jag har inte packat klart ännu, verkligen inte vanligt för att vara mig! Men å andra sidan har jag hunnit träna, klippa mig, fixa ex-jobbet och plockat med tvätt! Så jag antar att jag ska tänka på de istället!

Tyvärr måste vi till skolan i morgon och träffa vår handledare där, har egentligen inte tid med det! hade tänkt att jag skulle kunna gå lite tidigare i morgon så jag skulle hinna packa. Men om jag blir borta någon timme mitt på dagen kan det bli svårt att få det hela att gå ihop! Jaja, det går som det går! Hem måste jag i alla fall för att packa och sen får vi se!

En sak är i alla fall säker! jag kommer inte hinna träna i morgon!!

Nu tar jag semester lite över helgen med skrivadet, antaglien dock inte med träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0