Morgon 3:de advent

Morgonstund har guld i mun, heter det ju. Och det stämmer nog ganska bra! Kontigt bara att man är pigg på helgen och inte så vardagarna! Fast det är klart, då går jag ju upp tre timmar tidigare. Då kanske man inte behöver vad jatte pigg! I dag vaknade jag av att plogbilarna körde utanför, ingen klagan på dem. Fast när de backar så låter det faktiskt lite som en väckarklocka.

I dag ska jag nog försöka fixa älsklingens ena julklapp. En har jag redan och den sista får jag nog försöka få tag i veckan. Sen har jag bara en kvar till mamma, där måste jag bara bestämma mig för vilken prisklass jag ska köpa.

Idag är det ju tredje advent, vad tiden går fort! 1,5 vecka till jul! Idag blir det lussekatts bak och koka kola. Ska dessutom baka något till jobbet eftersom jag blev fast anställd den 1 dec. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0