Man ska inte var en, man ska vara två!

Tycker inte så mycket om måndagar. Då åker ju älsklingen!

Var i väg och tränade efter jobbet idag och har inte landat i soffan förän nu, vilket betyder att det snart är dags att natta kudden om jag ska orka upp i morgon! Körde ett pump pass som gick lite sådär måste jag säga. Hade ont i vänster lår så allt man ska göra med benen tog imot. Tråkigt tycker jag eftersom jag bill känna att muskelrna får jobba när jag tränar. I och för sig är jag helt övertygad om att jag har träningsvärk i morgon i alla fall.

Nästa träningspass blir på torsdag. Då blir det ett funktionellt pass. Hoppas på att jag kan komma igång och tärna lite mer när jag tar julledigt! Tycker just nu att jag inte alls tränar tillräckligt mycket! Vill komma tillbaka i samma mängd som innan jag spran Lidigöloppet och innan jag blev sjuk!

Man måste ju nästan träna lite mer under julen eftersom det är ganska mycket mat och godis som konsumeras då! Dessutom känner ajg för att få tillbaka min kropp. Visst det syns säkert inte utifårn att kroppen har förändrats. Men jag känner att magen och benen har "förslappats" sådet är dags att göra något åt det nu!

Måste som avslutning tillägga att det är bättre att äta tillsammans än att äta själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0