Huvudvärk

Har haft huvudvärkhela dagen. Tycker inte om det! Synd att det var idag bara. kunde ha varit på torsdag i stället. För hade det varit en vanlig dag på jobbet hade jag nog tagit lite sovmorgon eller stannat hemma helt och hållet! Jag hade tänkt att jag skulle jobba sent och se till att det kunde bli mycket gjort idag men i stället så gav jag mig vid kvart över fem. Inte bra! Men vad gör man med en bultade huvudvärk?

Har fått in lite jul i vardagsrummet! Lite röda ljuslyktor och röda gardiner med julstränorna som blev klara i helgen! På fredag ska vi köpa gran! Och då borde granmattan vara klar! Undra hur det ska gå! Det kommer inte att hända. Fast jag kanske kan avnäda den ändå! Det är ju bara tomtarna som saknar skägg!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0