Döder??

Så himla trött! Inte riktigt klokt, men lite sovmorgon får jag i alla fall i morgon.

Jag borde dock ta tag i lite här hemma, men orkar inte så nu får det bli soffan en stund till innan det är dags för natt. Börjar ju bli sjuker också! Inte alls bra, man har liksom inte alls samma ork då! Har i alla fall luftat dammsugaren idag och diskat. Fast det blev ju mer av den varan när jag hade gjort färdigt maten! Men men jag får väl disk i morgon igen!

I natt får bilen stå inomhus, bra tycker jag eftersom det är så hiskiligt kallt ute! änns bra att bilen antagligen inte har några problem att starta fast de ska bli j'ttekallt i morgon.

Håll nu alla tummar ni har för att jag slipper vara sjuk i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0